NINCS MÉG ELEGED A GÉPJAVÍTÁSOKBÓL?- PEDIG EGYSZERŰ A MEGOLDÁS!

Felgyorsult világunkban nemcsak műszaki téren van óriási fejlődés, hanem annak megvédése terén is történtek innovatív fejlesztések, ne hidd, hogy neked nem lehet újat mutatni!
 
  
 

 
 

 
 
 
                    A Bp. müszaki egyetemen ez oktatott anyag:http://www.omikk.bme.hu/collections/mgi_fulltext/uzem/2002/08/0802.pdf
 
A mellékáramú, mikro olajszűrés sokáig csak önálló egységként működött, a Holland NTZ (újabban NTF) kifejlesztette az egyszerűbb, olcsóbb, gépekre közvetlenül beépíthető változatát!
Rövid ismertető: Az olaj mikró szűrők mellékágú olajáramlást használnak, ami a főágúnak egy adott pillanatban csak kb. 2-3 %-a, felépítése cellulóz alapú, radiális, több száz rétegből felépített, igen nagy szűrési finomságú filter ami a szilárd részecskéken túl a lakkokat, olajiszapot, és a vizet is kiszűrik az olajból, ezáltal a rendszerből is... /bővebben segítség címszó alatt.
 
A szakma szerint a gyári szűrőkön túl, egy mikró szűrő a kényes alkatrészek (hidraulika szivattyú, szervó szelepek, hidró motorok, motor, üzemanyag ellátó rendszer, stb.) élettartamát meg többszörözi, ezáltal a hibás működés is jelentősen megritkul!
 
                          Magyarországi szűrőgyártó szakmai oldala:http://www.unifilter.hu/szurestechnika/hidraulika-ipari-szures.html 
  
 

Hidraulikus problémák!

 
 

 
 MEGTÉRÜLÉS.: Mikró szűrőnk általában az első garanciálisan megnövelt olajcsere idővel  megtérül!
 Épp ezért minden további megspórolt olajcsere már a Ti hasznotok, mindez úgy, hogy a gépetek olaja és a rendszere jóval tisztább mint ha a gyári   szűrőt használjátok rendszeres olajcserével.
 És a megtérülésnek itt 
még nincs vége, az igen magas fokú tisztaságnak köszönhetően a kopások, meghibásodások kb, 80-90%-al csökkennek,   például egy hidraulika szivattyú akár 5-ször annyi üzemórát teljesít, mint ha a gyári szűrésnél és olajcserénél maradtok, de ha a szivattyúra igaz, amit a szakma állít, akkor a többi alkatrészre miért ne lenne.
 Mi meggyőződésből állítjuk, de azért Ti csak tájékozódjatok egyéb szakmai helyekről is (nem a bérszervízre gondoltunk) tippeket mellékelünk.
 Ez egy gép üzem idejében akár súlyos milliókat is megtakaríthat, + az a nyugalom, ami a műszaki biztonsággal jár, pénzben kifejezhetetlen! 
 
Hidraulika olajoknál + kétszeres  csereidőt garanciában vállalunk.(Természetesen a szűrőnk akár a tízszeresét is tudja!)
Motor és automataváltó olajoknál + egyszeres az olajcsere garanciális hosszabítása!
A főági szűrők csereideje is megduplázódik!
Az igen magas olaj tisztasági szint miatt a gép kopása jelentősen lecsökken!
Az eszköz várható élettartama minimum megduplázódik!
Jelentősen csökkennek karbantartási, szerelési költségeid!
A lassuló kopás miatt üzemanyagot (energiát) takarít meg!
Fáradt olaj elhelyezési probléma is csökken!
Jóval kevesebb a gépjavítás élő munkaerő/óra igénye!
 
 
És hogy ez túl szépen hangzik, mi már tudjuk hogy igaz is,  nem nekünk kell hinni,hanem szakmai helyekről tájékozódni,segítségül többek között  a müszaki egyetem állásfoglalása, fentebb!
De éppen a Belga konkurenciát is említhetnénk ahol hidraulika olajra 50 000 üó használhatóságot igérnek, míg motorolajra is 2000-et, a miénk sem rosszabb, mégha nem is ígérünk annyit, a linkje:https://www.triple-r-europe.com/guaranteed-clean már csak Rajtatok múlik éltek-e vele! Ne essetek hasonló hibába!
 
 
 
A szakma általános véleménye, hogy olajos rendszerek meghibásodásának legalább 80-90 %-ában a nem eléggé tiszta olajok az okozói!
Egy ilyen rendszer állandóan tisztábban tartja a gép olaját mintha azt naponta újra cserélnétek (a naponta nem elírás, ez a valóság)- ebből egyenesen adódik, hogy az ezzel kapcsolatos műszaki gondok a minimálisra csökkenek.
Jó ha tudjátok, a kritikus kenési helyeken 3-4 mikronos olajfilm az általános, (míg a főági szűrők 15-20 mikronig tisztítanak) a kettő közötti szennyezettségi különbség koptatja el idő előtt az alkatrészeket, és okozza a műszaki problémákat!
Ráadásul az olajcsere hidraulikánál alig több mint fél megoldás, ugyanis a teljes töltet 60-70 %-át tudjátok csak lecserélni, a többi a rendszerben marad (munkahengerek, hűtő, csövek, szivattyú, stb.) tehát igazából nem cseréltek, csak felhígítjátok!
 
                                                               ELÉRHETŐSÉGEINK: 0036 30 9 445 805  boros.csaba@t-online.hu