GÉPTULAJDONOSOK!- EZ, AMI IGAZÁN SEGÍT RAJTATOK!

Felgyorsult világunkban nemcsak műszaki téren van óriási fejlődés, hanem annak megvédése terén is történtek innovatív fejlesztések, ne hidd, hogy neked nem lehet újat mutatni!
 
  
 

 
 

 

ÖRÖKÖS TISZTASÁGI GARANCIA! 
 
                    A Bp. müszaki egyetemen ez oktatott anyag:http://www.omikk.bme.hu/collections/mgi_fulltext/uzem/2002/08/0802.pdf
 
A mellékáramú, mikro olajszűrés sokáig csak önálló egységként működött, a Holland NTZ (újabban NTF) kifejlesztette az egyszerűbb, olcsóbb, gépekre közvetlenül beépíthető változatát!
Rövid ismertető: Az olaj mikró szűrők mellékágú olajáramlást használnak, ami a főágúnak egy adott pillanatban csak kb. 2-3 %-a, felépítése cellulóz alapú, radiális, több száz rétegből felépített, igen nagy szűrési finomságú filter ami a szilárd részecskéken túl a lakkokat, olajiszapot, és a vizet is kiszűrik az olajból, ezáltal a rendszerből is... /bővebben segítség címszó alatt.
 
A szakma szerint a gyári szűrőkön túl, egy mikró szűrő a kényes alkatrészek (hidraulika szivattyú, szervó szelepek, hidró motorok, motor, üzemanyag ellátó rendszer, stb.) élettartamát meg többszörözi, ezáltal a hibás működés is jelentősen megritkul!
 

                          Magyarországi szűrőgyártó szakmai oldala a mellékáramú olajszűrő technológiáról.             :http://www.unifilter.hu/szurestechnika/hidraulika-ipari-szures.html 
  
 

Hidraulikus problémák látványosan!

 
 

 
 MEGTÉRÜLÉS.: Mikró szűrőnk általában az első garanciálisan megnövelt olajcsere idővel  megtérül!
 Épp ezért minden további megspórolt olajcsere már a Ti hasznotok, mindez úgy, hogy a gépetek olaja és a rendszere nagyság rendekkel tisztább mint ha a gyári   szűrőt használjátok rendszeres olajcserével.
 És a megtérülésnek itt 
még nincs vége, az igen magas fokú tisztaságnak köszönhetően a kopások, meghibásodások kb, 80-90%-al csökkennek,   például egy hidraulika szivattyú akár 5-ször annyi üzemórát teljesít, mint ha a gyári szűrésnél és olajcserénél maradtok, de ha a szivattyúra igaz, amit a szakma állít, akkor a többi hidraulikus alkatrészre miért ne lenne.
 Mi meggyőződésből állítjuk, de azért Ti csak tájékozódjatok egyéb szakmai helyekről is (nem az ellenérdekeltekre gondoltunk) tippeket mellékelünk.
 Ez egy gép üzem idejében akár súlyos milliókat is megtakaríthat, + az a nyugalom, ami a műszaki biztonsággal jár, pénzben kifejezhetetlen! 
 
Hidraulika olajoknál + kétszeres  csereidőt garanciában vállalunk.(Természetesen a szűrőnk akár a tízszeresét is tudja!)
Motor és automataváltó olajoknál + egyszeres az olajcsere garanciális hosszabítása!
A főági szűrők csereideje is megduplázódik!
Az igen magas olaj tisztasági szint miatt a gép kopása jelentősen lecsökken!
Az eszköz várható élettartama minimum megduplázódik!
Jelentősen csökkennek karbantartási, szerelési költségeid!
A lassuló kopás miatt üzemanyagot (energiát) takarít meg!
Fáradt olaj elhelyezési probléma is csökken!
Jóval kevesebb a gépjavítás élő munkaerő/óra igénye!
 
 
És hogy ez túl szépen hangzik, mi már tudjuk hogy igaz is,  nem nekünk kell hinni,hanem szakmai helyekről tájékozódni,segítségül többek között  a müszaki egyetem állásfoglalása, fentebb!
De éppen a Belga konkurenciát is említhetnénk ahol hidraulika olajra 50 000 üó használhatóságot igérnek, míg motorolajra is 2000-et, a miénk sem rosszabb, mégha nem is ígérünk annyit, a linkje:https://www.triple-r-europe.com/guaranteed-clean már csak Rajtatok múlik éltek-e vele! Ne essetek hasonló hibába!
 
 
 
A szakma általános véleménye, hogy az olajos rendszerek meghibásodásának legalább 80-90 %-ában a nem eléggé tiszta olajok az okozói!
Egy ilyen rendszer állandóan tisztábban tartja a gép olaját mintha azt naponta újra cserélnétek (a naponta nem elírás, ez a valóság)- ebből egyenesen adódik, hogy az ezzel kapcsolatos műszaki gondok a minimálisra csökkenek.
Jó ha tudjátok, például egy dugattyús hidraulika szivattyú szabályozó tárcsájánál 2-4 mikronos olajfilm az általános, (míg a főági szűrők 15-20 mikronig tisztítanak) a kettő közötti szennyezettségi különbség koptatja el idő előtt az alkatrészeket, és okozza a műszaki problémákat!
Ráadásul az olajcsere hidraulikánál alig több mint fél megoldás, ugyanis a teljes töltet 60-70 %-át tudjátok csak lecserélni, a többi a rendszerben marad (munkahengerek, hűtő, csövek, szivattyú, stb.) tehát igazából nem cseréltek, csak felhígítjátok!
 
                                                               ELÉRHETŐSÉGEINK: 0036 30 9 445 805  boros.csaba@t-online.hu