GÉPI ÜZEMBIZTONSÁG! - ÚJ MÓDSZERREL!

 

MEZŐGAZDASÁGI ORSZÁG LÉVÉN A LEGNAGYOBB, ÉS LEGÉRTÉKESEBB GÉPPARK A GAZDÁKÉ!

 

Viszont a sok külső tényezőnek is Ők vannak leginkább kiszolgáltatva, ezért a segítség is nékik jöhet a legjobban!

 

A földeken robotoló gépek mostohább  körülményeknek vannak kitéve, mint a legtöbb iparág eszközei, ezért ott a belső egységek megvédését többek között a gyakoribb  olaj és szűrő cserével kompenzálják.

Sajnálatos, hogy a legtöbb gépgyártó a reklámjaira többet költ, mint egy valódi védelemre a gépein, egy mellékágu mikró szűrő beépítése még a gyárban, a töredékébe kerülne, mint utólagosan.

 

CSAK AZ ILYEN MÓDON MŰKÖDŐ FILTEREK BIZTOSÍTJÁK A TULAJDONOSNAK A VALÓDI VÉDELMET, ÉS AZ IGAZÁN HOSSZÚ TÁVÚ KÖLTSÉGKÍMÉLŐ ÜZEMELÉST!

 

A szervizszakma szerint a hibák döntő többségét, mintegy 80-90%-át a nem eléggé tiszta olajak okozzák, és ez akkor is igaz, ha betartják a rendszeres előirt  szervizeket, míg egy mikró szűrővel, az olajjal működő berendezések élettartama meg többszöröződik + az olajhasználhatóság is jóval tovább fennmarad!

 

Alátámasztásul:http://www.unifilter.hu/szurestechnika/hidraulika-ipari-szures.html

 

Ráadásul az NTZ mérnökei ezt már tovább is fejlesztették! 

 

Ebben a szakágban a problémák főbb forrásai: A traktorok, (pl. John Deere) jó részénél a sebváltó, a hátsóhíd, és a hidraulika rendszer egy olajkörön működik, az úgynevezett nedves fék a hátsó hídban erősen növeli, plussz a hidraulikus segédberendezés csatlakozásakor nő meg legnagyobbrészt a szennyeződés!

De ha a korszerübb és kifinomultabb hajtásokat nézzük, pl. Fendt Varió hajtás, vagy a hidraulikus magajáró betakarító gépek, ott meg pont a kényesebb és drágább technológia kívánja meg az ilyen fokú védelmet! Nem megfeledkezve arról sem, hogy a hidraulikus rendszereknél az olajcsere csak 60-70% ban cserélődik, a többi a gép egységeiben marad, hűtő, szivattyú, csövek, munkahengerek, stb.

 

Tribológiai iránymutatás (két egymáson csúszó tárgy felületének hatásai) szerint, ha a kenő rétegben a résnél (általában 3-4 mikron) nagyobb szennyeződések vannak, állandó dörzshatás jön létre, és koptatja el idő előtt az alkatrészeket. Köztudott hogy a gyárilag szerelt főági szűrők általában 15 mikronos nagyságnál nem képesek jobb szűrésre, a koptatáson túl, az olaj gyors elhasználódását is ez okozza!
 


 


 


  Beszerelési útmutató